Prøv MobilOrdre allerede i dag – det er gratis!

Planlægning i kalender

Få overblik over alle medarbejdere og planlæg nemt en arbejdsdag, -uge eller -måned – i en planlægningskalender. Vælg om det skal være en almindelig opgave, løs opgave eller gentagende opgave. Udover de almindelige opgaver er der mulighed for at lave løse opgaver til medarbejderen, en slags spjældopgaver, der laves, når der er tid. Gentagende opgaver vil typisk blive brugt til serviceopgaver.  Det kalder vi effektiv og overskueligt planlægning til håndværkere. Læs mere>>

Hurtig materiale registrering

Søg, tilføj eller scan dine varer ind på opgaven eller vælg fra favorit varekartoteket.  Glem alt om at søge din vare frem fra et kartotek på over flere tusinde varer. Med et favorit varekartotek kan du nemt finde de varer frem, der er nødvendige for lige præcis din opgave. Se dem som en slags hurtig-numre. MobilOrdre bliver en mobil arbejdsseddel til håndværkere, hvor vare forbruget er lagt direkte ind på sagen. Læs mere>>

Fakturerbar timeregistrering

Med tidsregistrering fra MobilOrdre behøver du ikke rykke for timesedler, da de registrerede timer ligger klar dag for dag. Der kan nemt tilføjes timer i marken, og med det samme kan kontoret se det – klar til hurtigt at fakturere jeres kunder. Det kalder vi effektiv tidsregistrering og tidsparende timeregistrering, fordi timesedler registreres direkte på opgaven. Læs mere>>

Dokumentation fra mobilen

Ikke flere mails med billeder til dokumentation, der skal kobles til en bestemt sag eller opgave. Med MobilOrdre kan du registrere og gemme dokumenter, billeder eller anden dokumentation direkte på sagen. Tag billeder direkte fra din mobile enhed af korrekt udført arbejde eller eventuelle fejl/skader til dokumentation. Fordi alt dokumentationen er gemt på sagen kan du nemt vedhæfte det, når fakturaen skal sendes til kunden. Det er tidsparende ordre håndtering. Læs mere>>

Kvalitetssikring gennem tjeklister

Sørg for dokumenteret kvalitetssikring og fuldfør de tjeklister, der er gemt på opgaven inden du forlader kunden. Aldrig har det været lettere at sørge for digital kvalitetssikring, fordi tjeklisterne nemt opsættes i portalen, og løses i marken fx med et simpelt klik på en “ja/nej”-funktion. Det kalder vi hurtig SKS/KLS-kvalitetssikring. Læs mere>>

Hurtigt-opkald til kunden i appen

Kundens telefonoplysninger er allerede indtastet i systemet og gemt i opgavens overblik. På den måde kan du ved hjælp af et tryk ringe kunden op.

Planlæg din dag i appen

Planlæg nemt din arbejdsdag fra mobilen. Sæt de faste opgaver i struktur eller registrér de løse spjæld opgaver fra marken, så du kan lave dem, når du får tid. Lige så nemt, som du kan oprette dine opgaver, kan du også flytte dem til en anden dag. Læs mere>>

Rutevejledning i mobilens GPS

Kundens adresse oplysninger er allerede indtastet i systemet og gemt i opgavens overblik. På den måde kan du via mobilens GPS hurtigt se rutevejledningen til opgaven.

Talefunktion i appen

Skriv din arbejdsbeskrivelse, søg kunder frem eller tilføj noter ved hjælp af MobilOrdre’s indbyggede stemmegenkendelse. Slip for alt taste arbejdet og gør din hverdag lettere.

Opret kunder og sager i marken

Foruden at oprette opgaver fra portalen, kan du også oprette kunder og sager fra mobilen.

Fakturering i portal

Mobilordre har fakturering i samme system. Hele arbejdsgangen med at tyde håndskrevne arbejdssedler og taste det hele ind på den givne opgave er sparet væk, fordi alle informationer og materialer er samlet på opgaven – allerede klar til fakturering.

Rapport design og rapportering

Design selv eller brug nogle af standardopsætningerne i portalen, og opsæt dine rapporter gennem en simpel træk og slip funktion. Lav så mange rapporter som du har behov for, og få nemt et overblik over din forretning.

Integration i portal

Mobilordre snakker sammen med dit ERP-system eller regnskabsprogram, sådan at du har synkroniseret dit data på tværs af systemerne.

Opret sager i portalen

Arbejder din forretning tit med flere opgaver under samme sag, er det i Mobilordre nemt at holde styr på sagen, og derunder de opgaver, der er koblet på sagen.

Kunde import i portalen

Importér dit kundekartotek i MobilOrdre portalen, og det vil være synkroniseret med jeres ERP- eller økonomisystem, hvis du har integreret det.

Vare import i portalen

Importér dit varekartotek i portalen, og lav en skabelon til eventuelle prisopdaterringer. Opret også justerbar varer eller tidsvarer til medarbejdernes timeregistrering.

Flere indstillinger i portalen

Opsæt dine firmaoplysninger, du skal bruge i forbindelse med fakturering eller rapporter. Bestem dine betalingsbetingelser, opsæt dine tjeklister til kvalitetssikring, og opsæt dine favoritvarer. Hold styr på eventuelle medarbejdergrupperinger, der vil blive vist som en gruppe i planlægnings-modulet. Lav rapporter og indstil eventuelle integrationer til systemet.

Prøv MobilOrdre gratis i 30 dage

Med MobilOrdre er kontor og marken samlet i ét digitalt system – en ordrehåndtering platform med en mobil arbejdsseddel. Med MobilOrdre får du hele pakken i samme system med overblik over hele processen fra planlægning til fakturering. Du får effektiv planlægning med et nemt og overskueligt overblik af arbejdsdagen, -ugen eller -måneden. Du får tidsparende tidsregistrering, fordi timesedlen registreres direkte på opgaven. Du får en mobil arbejdsseddel med den nemmeste vareregistrering, fordi der sker direkte materialeregistrering på opgaven, enten via en favoritliste eller scanning. Du får digital kvalitetssikring og dokumentation direkte på opgaven. Du får fakturering i samme system, hvor alle informationer og materialer er samlet på opgaven. Kort sagt, får du altså en mobil platform til at styre alle dine opgaver digitalt. Slut med arbejdssedler, timesedler og andet dokumentation ved siden af. Det hele er samlet i MobilOrdre. Digitalisér dit arbejde i dag og vælg fremtidens nemmeste digitale løsning til ordrehåndtering.