Hold styr på tiden og registrér dine timer direkte på opgaven
Det er altid vigtigt at have styr på den tid, der er brugt på en given opgave. Det har vi gjort nemt at holde styr på i MobilOrdre. På hver opgave er der en side til kun at holde styr på din tid. Når opgaven er startet, starter tiden også og du kan når som helst se, hvor meget tid du har brugt på opgaven. Når du er klar til at færdigmelde opgaven, registrerer du dine timer ved hjælp af tidsvarer, og de registrerede tidsvarer danner nu grundlag for en medarbejders løn. På den måde er det slut med timesedler eller ugesedler. Det hele er samlet i MobilOrdre.
Afslut så opgaven og den er nu klar til fakturering. Der er ingen ekstra administrationstid, fordi alt er registreret direkte på opgaven.
Sæt en opgave på pause og hav det fulde overblik over opgavens tidsforbrug
Når du er i gang med en opgave og det er tid til at holde frokostpause sætter du din opgave på pause og får på den måde det fulde overblik over opgavens tidsforbrug.
Hav altid et overblik over dine timer
På forsiden i MobilOrdre app’en har du altid en kolonne i bunden, der fortæller dig, hvor mange timer, du har registreret på dagen. Hvis du vil se dine timer på ugebasis, skal de findes i ugerapporten i MobbilOrdre app’en.