Fremtidens nemmeste digitale løsning til planlægning

Effektiv og overskueligt planlægning handler om overblik og det rette system til at holde styr på dagligdagens mange opgaver. Med planlægningskalenderen fra MobilOrdre får du et overblik over alle medarbejdere og planlægger nemt en arbejdsdag, -uge eller -måned.

Tilføj en almindelig opgave, løs opgave eller gentagende opgave. De løse opgaver kan for eksempel være spjældopgaver, der laves, når der er tid. De gentagende opgaver vil typisk blive brugt til serviceopgaver.

Bedre planlægningskalender finder du ikke – den bedste på markedet

Det bliver ikke nemmere end bare at trække og slippe, og så har du oprettet en opgave i det tidsrum, du trækker markøren over – nemt og intuitivt. Planlæg de daglige opgaver og få struktur over dine medarbejdere i marken.

Flyt en opgave

Lige så nemt det er at oprette en opgave ved hjælp af træk og slip-funktionen, bruger du samme princip, når du også skal flytte en opgave. Træk den til et andet tidspunkt eller en anden medarbejder, og opgaven er flyttet.

Sæt de løse spjæld opgaver i system

Alle kender de opgaver, der kommer ind fra højre. De her spjældopgaver, der kommer ind fra siden og skal laves, når der lige er tid til det. I MobilOrdre har vi kaldt dem løse opgaver, og de kan på samme måde som de almindelige opgaver sættes ind i kalenderen, så de er i system. På den måde er de ikke i hovedet eller på en lap papir et eller andet sted.

Når en løs opgave skal udføres, laves den til en almindelig opgave, og alt registreres på samme måde. I MobilOrdre har du nemt et overblik over dine faste og løse opgaver.

Inddel dine medarbejdere i grupper i planlægningskalenderen

Det skal være nemt, og hvis I arbejder i grupper eller områder, kan medarbejderne også deles op i de grupperinger i planlægningskalender. På den måde får du det nemmeste overblik i hverdagen med MobilOrdre.

Gratis platform og gratis oprettelse

Alt er samlet ét sted – i MobilOrdre platformen

Når en opgave er klar til fakturering, er der ingen ekstra administrationstid, fordi alt er registreret direkte på opgaven – alle materialer, alt tid, alt dokumentation og alt kvalitetssikring.

 

Vores mission er at lave den nemmeste platform til dig!

Vi vil være den nemmeste mobile platform! Derfor arbejder vi altid på at finde frem til den nemmeste løsning for de forskellige funktioner i MobilOrdre, og vi lytter meget til jeres behov, som kunder.

De funktioner er på vej i MobilOrdre

Vi opdaterer hele tiden MobilOrdre, fordi platformen skal være den nemmeste digitale løsning til ordre håndtering på markedet.

 

Nyt service modul >> kommer snart…

Der har været stor efterspørgsel efter et servicemodul til styring af serviceopgaver og håndtering af service kontrakter fra MobilOrdre app’en. Så det er vi gået igang med at lave til jer.

 

Nyt tilbuds modul skal gøre det nemmere >> kommer snart…

Det skal være nemmere at lave tilbuds arbejde fra MobilOrdre portalen, så det er selvfølgelig også sat i støbeskeen.