Om os

Mobilordre A/S er et udviklingshus, som har lavet sit eget mobile ordre håndteringssystem. MobilOrdre er baseret på en smartphone app til medarbejderen i marken, og en website platform til det administrative arbejde på kontoret.

Ideen bag MobilOrdre er at imødekomme håndværkernes og andre servicevirksomheders behov for at samle marken og kontoret i én smart, digital løsning. Med MobilOrdre slipper I for de mange uoverskuelige papirsedler og regneark, men i stedet samler alt på én digital platform – lige fra materiale- og tidsregistrering til planlægning, kvalitetssikring, dokumentation og fakturering.

Vi, som iværksættere, ved selv, hvor svært det er med en tung økonomisk opstart – derfor inviterer vi kunderne med ombord kvit og frit. Der er nemlig mulighed for at starte med en gratis version, og når virksomheden bliver større og behovet for flere funktioner kommer, opgraderer man nemt til en Pro version.

Vores værdier

Hos Mobilordre er vi en gruppe dedikerede mennesker, der hver dag gør alt, hvad vi kan for at levere det absolut bedste resultat. Det er vores hensigt at bevise, at det er den menneskelige faktor, der er udslagsgivende i samarbejdet med og serviceringen af kunder. Det opnår vi ganske enkelt ved at have dygtige og engagerede medarbejdere, der brænder for det, de laver.

Vores drøm

Vi ved, at MobilOrdre er et produkt, der er skabt til fremtiden. Fremtidens ordrehåndtering kommer uundgåeligt til at ske elektronisk via smartphones, tablets og brugervenlige webløsninger.

Vores mission er derfor at lave den nemmeste platform til jer. Det gør vi ved at lytte til jeres behov, som kunder, og sammen lave nye funktioner, der letter jeres hverdag. Uden jer, kunne vi ikke være nået til, hvor vi er i dag.

”Vi arbejder hver dag på at gøre din hverdag nemmere!”

Vores historie

Siden 2016 har ejerne Peter Houkjær og Mads Houkjær arbejdet på en digital løsning, der skal gøre det markant lettere for små og mellemstore service- og håndværkervirksomheder at håndtere ordre, planlægge opgaver plus fakturere, dokumentere og registrere deres arbejde. Ambitionerne er høje hos de to iværksættere, og 2019 blev året, hvor MobilOrdre platformen for alvor fik dens debut – ”fremtidens nemmeste digitale løsning til ordrehåndtering”.