De har allerede tillid til os

Sådan sparede vi 500.000 kr. det første år

Med baggrund i en cost-benefit analyse af vores behov for et tidsregistrerings-system kunne vi straks se en stor økonomisk fordel i at benytte Mobilordre. På bundlinjen ville vi allerede det første år kunne se en besparelse på 500.000,-, og det er endda inklusiv første års “opstarts-vanskeligheder.”

Se case fra VS Automatic A/S

Hverdagen er blevet meget nemmere

For Jysk Vakuum Service er meget af den manuelle tid sparet væk – fordi det hele nu bliver registreret fra telefonen. Som servicevirksomhed er dokumentationen enormt vigtigt, det er altafgørende at dokumentere tingene rigtigt. Det bliver i dag gjort med bl.a. tjeklisterne fra MobilOrdre, der sikrer en veldokumenteret opgave.

Se case fra JYSK VAKUUM SERVICE ApS

Det er nu meget nemmere at planlægge dagen

Det er nu simpelt at overskue medarbejderne, hvilke opgaver de er ude på, og hvilke opgaver de skal på efterfølgende via Webportalen. “Jeg ved ikke, hvad jeg sparer i timer. Men det er ikke ubetydeligt, at jeg nu kan tjene penge på de samme timer, som jeg før brugte på administrativt arbejde.”

Se case fra Vittrup Tømrer & Snedker ApS

Kvalitetssikringen er blevet en leg

Krav til billeddokumentation og lovpligtige servicerapporter gør hverdagen meget besværlig med meget administration. Løsningen på alle problemstillingerne blev Mobilordre. “Mobilordre har givet os styr på ugesedler, materialer og fakturering og det er blevet ret nemt rent elektronisk at finde dokumentationen, når der er audit.”

Se case fra VVS Nord ApS