Planlægning, materialeregistrering, tidsregistrering, dokumentation, kvalitetssikring og fakturering
Beslut i dag at gå fra manual til digital håndtering af tidsregistrering, materiale registrering, billede dokumentation, samt kvalitetssikring – nemt, sikkert og trygt at bruge.
Med MobilOrdre er kontor og marken samlet i ét digitalt system – en ordrehåndtering platform med en mobil arbejdsseddel. Med MobilOrdre får du hele pakken i samme system med overblik over hele processen fra planlægning til fakturering.
Digitalisér dit arbejde i dag og vælg fremtidens nemmeste digitale løsning til ordrehåndtering.







Appen tillader brugerne at registrere arbejdstid og forbrugte materialer i realtid. Brugere kan nemt logge ind, starte og stoppe tidtagning for forskellige opgaver og projekter, og indtaste materialer direkte i appen, som opdateres øjeblikkeligt i systemet.
Appen indeholder prædefinerede tjeklister, der skal udfyldes for at sikre, at alle kvalitetsstandarder er opfyldt. Brugere kan krydse punkter af, tilføje kommentarer og markere opgaver som fuldførte. Tjeklisterne er tilgængelige direkte i appen og kan tilpasses specifikke projekter.
Ja, appen har en indbygget funktion til billeddokumentation. Brugere kan tage billeder med deres mobile enhed, knytte dem til specifikke opgaver eller tjeklister, og gemme dem i systemet. Billederne kan bruges til dokumentation, kvalitetskontrol og rapportering.
Appen understøtter fakturering ved at samle al registreret tid og materiale og generere fakturaer baseret på disse data. Den kan integreres med økonomisystemer for at sikre korrekt og hurtig fakturering. Brugere kan gennemgå og godkende fakturaer direkte fra appen.
Ja, appen er designet med høje sikkerhedsstandarder for at beskytte dine data. Den bruger kryptering til dataoverførsel og lagring, har robuste adgangskontroller, og overholder GDPR og andre relevante databeskyttelseslove. Regelmæssige sikkerhedsopdateringer og backups sikrer, at dine data er sikre.