Fremtidens nemmeste digitale løsning til planlægning.

Hav overblik over alle medarbejdere og planlæg nemt en arbejdsdag, -uge eller -måned. Det kalder vi effektiv og overskueligt planlægning. Vælg, om det skal være en alm. opgave, løs opgave eller gentagende opgave. Udover de almindelige opgaver er der mulighed for at lave løse opgaver til medarbejderen, en slags spjældopgaver, der laves, når der er tid. De gentagende opgaver vil typisk blive brugt til serviceopgaver.

  • Bedre planlægningskalender finder du ikke – den bedste på markedet
  • Sæt de løse spjæld opgaver i system
  • Inddel dine medarbejdere i grupper i planlægningskalenderen
  • Alt er samlet ét sted – i MobilOrdre platformen

Hav overblik over alle medarbejdere og planlæg nemt en arbejdsdag, -uge eller -måned. Det kalder vi effektiv og overskueligt planlægning. Vælg, om det skal være en alm. opgave, løs opgave eller gentagende opgave. Udover de almindelige opgaver er der mulighed for at lave løse opgaver til medarbejderen, en slags spjældopgaver, der laves, når der er tid. De gentagende opgaver vil typisk blive brugt til serviceopgaver.

  • Bedre planlægningskalender finder du ikke – den bedste på markedet
  • Sæt de løse spjæld opgaver i system
  • Inddel dine medarbejdere i grupper i planlægningskalenderen
  • Alt er samlet ét sted – i MobilOrdre platformen

VS Automatic A/S sparede en halv million kroner

Med baggrund i vores behov for et tidsregistreringssystem kunne vi straks se en stor økonomisk fordel i at benytte Mobilordre. På bundlinjen ville vi allerede det første år kunne se en besparelse på 500.000 kr., og det er endda inklusiv “opstartsvanskeligheder”. De økonomiske fordele, som vi umiddelbart kunne se efter implementeringen af Mobilordre, er opnået primært på en mere effektiv arbejdsgang. Herudover sørger platformen også for, at vi ikke ”glemmer” at sende fakturaen, og vores likviditet belastes dermed mindre end tidligere.”

Direktør Torben Steffensen fra VS Automatic A/S

Hvorfor vælge MobilOrdre ?

  • Effektiv planlægning med et nemt og overskueligt overblik af arbejdsdagen, -ugen eller -måneden.
  • Tidsparende tidsregistrering, fordi timesedlen registreres direkte på opgaven.
  • Enkel materialeregistrering direkte på opgaven, enten via en favoritliste eller scanning af vare.
  • Hurtig kvalitetssikring i marken form af tjeklister og dokumentation direkte på opgaven
  • Smart dokumentation direkte på opgaven med kamera i appen.
  • Nem og hurtig fakturering i samme system, hvor alle informationer og materialer er samlet på opgaven.

Vi taler om en mobil platform til at styre alle dine opgaver. Slut med arbejdssedler, timesedler og andet dokumentation ved siden af. Det hele er samlet i MobilOrdre. Digitalisér dit arbejde i dag, og vælg fremtidens nemmeste digitale løsning til ordrehåndtering.

Vores mission er at lave den nemmeste platform til dig!

Vi vil være den nemmeste mobile platform! Derfor arbejder vi altid på at finde frem til den nemmeste løsning for de forskellige funktioner i MobilOrdre, og vi lytter meget til jeres behov, som kunder.

De funktioner er på vej i MobilOrdre

Vi opdaterer hele tiden MobilOrdre, fordi platformen skal være den nemmeste digitale løsning til ordre håndtering på markedet.

  • Nyt service modul >> kommer snart…
  • Nyt tilbuds modul skal gøre det nemmere >> kommer snart…