Jysk Vakuum Service

Hverdagen er blevet meget nemmere med MobilOrdre

”Tid er altid vigtig – tid er penge. Når jeg står ude ved en kunde, skal jeg bruge en hel masse tid på manuelt at skrive noget ned i et dokument og derefter bruge tid på tingene på kontoret derhjemme. Meget af det er sparet væk til fordel for, at jeg bare lige registrerer alt hurtigt på min telefon.”

Direktør, Kim Kragelund Hansen

Der gik alt for meget tid med manuel registrering, fordi alt skulle registreres på fakturaen fra kontoret efter opgaven ude hos kunden. Derudover skulle eventuelle servicerapporter også scannes ind, så de kunne sendes med til kunden.

Det er blevet så simpelt med MobilOrdre, fortæller Kim, fordi tjeklisterne kan laves fra telefonen med enkelte klik – ja/nej, kontrolleret/ikke kontrolleret eller udskiftet/ikke udskiftet – som bare vinges af, som man kommer frem i opgaven.

”Tjeklisterne er altafgørende for min virksomhed, som servicevirksomhed.”

Som servicevirksomhed er dokumentationen enormt vigtigt, det er altafgørende at dokumentere tingene rigtigt. Det bliver i dag gjort med bl.a. tjeklisterne fra MobilOrdre, der sikrer en veldokumenteret opgave.

 

Hvorfor valgte Jysk Vakuum Service MobilOrdre?

”Det er vigtigt for mig, som leverandør, at jeg kan tilbyde noget digitalt dokumentation til kunderne. Det virker meget mere professionelt, og det skaber et rigtigt godt overblik.”

Med MobilOrdre kan Jysk Vakuum Service levere digitalt dokumentation og ikke bare de gamle servicerapporter i papirform, med til tider ulæselig håndskrift. Det hele står skarpt til kunden, fordi de nu kan levere digitalt dokumentation. Det var kort sagt det, der var vigtigt for Jysk Vakuum Service.

 

For Jysk Vakuum Service handler det om, at et eftersyn eller en servicekontrol er veldokumenteret, og det bidrager MobilOrdre med, grundet den digitale dokumentation, og fordi det nemt kan sendes med ved fakturering. Kim uddyber:

”Hvis nu kunden får besøg af arbejdstilsynet et det jo godt for dem at kunne vise et veldokumenteret dokument – derfor er det enormt vigtigt for mig at kunne levere det til dem.”

Dokumentationen er gemt ét sted, og hos Jysk Vakuum Service giver det et stort overblik i hverdagen. Tidligere lå alt dokumentation i mapper, men nu ligger alt samlet elektronisk ét sted under kunden og sagen – alle oplysninger, dokumenter, billeder og tjeklister. Der gør det nemt og overskueligt at finde frem – det kræver bare en søgning i MobilOrdre på kundens eller sagens navn, og så kan dokumentationen findes frem.

 

Til alle virksomheder, der har brug for at kunne dokumentere ting eller et forbrug i deres hverdag, så er MobilOrdre svaret – det er virkelig smart, simpelt, hurtigt og tager sig pænt ud, lyder det afsluttende fra Kim.

 

Hvem er Jysk Vakuum Service?

JYSK VAKUUM SERVICE ApS er en servicevirksomhed med speciale inden for udførelse af de årlige lovpligtige eftersyn på travers- & svingkraner, løfteåg med og uden vakuum til industrien. Desuden er virksomheden også leveringsdygtig af service/eftersyn af løfteudstyr til bygge- & anlægsbranchen. JYSK VAKUUM SERVICE ApS er også i stand til at videreformidle salg af kraner og løfteudstyr.

 

Læs mere på: https://jyskvakuumservice.dk